Wednesday, July 4, 2012

Baru-baru ni aku terserempak lagi dengan dia...


Baru-baru ni aku terserempak lagi dengan dia.Masing-masing cuba menghidarkan diri.Aku bukan seorang yang pendendam tapi jika tentang dia entah mengapa,aku rasa nak sangat lupakan semuanya soal dia.Tapi makin aku cuba benci dia,makin aku sayang.Kenapa?.Sebenarnya dulu kami kawan tapi entah tiba-tiba mengapa persahabatan menjadi seperti orang asing dan kini sempurna menjadi musuh.Akukah bersalah?
Kadangkala bukan semua persoalan dapat dijawab dan dihuraikan.Aku dapat rasakan makin menebal kebencian dalam dirinya ke atas aku.Entahla..biarla aku teruskan berlakon membencinya walaupun sebenarnya aku masih sayang akan dia.Munkin dengan cara ini masing-masing dapat hidup dengan tenang.Dan sedaya upaya aku cuba melupakan masa lalu.I wish i can..do'a for me.