Wednesday, February 22, 2012

Maaf

Tidak dapat aku lelapkan mata ini.
Tika dan saat  ini..
Hati ini terasa sayu
seperti tangisan yang dilitupi dengan senyuman
maafkan aku mencuba untuk berlari 
kerna suatu hati kau pasti kan mengerti
Bukan aku tidak punyai rasa sayang
cuma
aku tak punyai masa yang panjang untuk kita bersama
munkin ini adalah takdir buatku
akibat dosa semalam
aku hilang sahabat
hilang cinta
hilang kasih
dan nanti
aku akan kehilangan tapak untuk berdiri dimuka bumi ini
Aku Sakit
bukan ingin aku sorokannya
cuma
airmata dirinya lebih bermakna buatku
biar kau mencaci
menghina
menganggap aku berubah
kerna dalam hidup aku
tiada pena untuk berubah
aku tetap aku
Aku telah ditakdirkan untuk hidup keseorangan
menumpang kasih melalui kacamata sahaja
yang tidak munkin dapat aku genggami
tapi
aku redha
jika ini yang ditakdirkan buat aku
..........