Wednesday, February 1, 2012

'Setiap Gambar Ada Ceritanya'

Salam semua...huhu =P nak kongsi sikit pic2 time skolah dlu...
jom sama-sama usha

Aku suka pic ni..ni time lawatan ke melaka ngan kekawan..best bro.Meh aku pekenalkan sorang2 k..
dari kiri 'yang baju itam tu nama dia akram..tapi nama famous mud.amcm..terpikat?? haha.then yg taiko tu LIM or nama btol izzul..best frenz akula dlu .yg tengah2 tu lah aku..dimana2 pun ttp rock..tapi x than nya baju belang2...mcm kuda blang daa..hehe.Then tu iqbal..aku x brapa nak rapat sgt ngan bal..yg last tu lah hayat..aku x maw komen la..msti korang dah tahu sbb apa kan...


Time at Pulau Sayak..Seingat aku..time ni aku still stay hostel..almaklumlah umah ke sekolah..nahai...jauh kot.
'dari kiri..yg pakai hat tu naqib -> azri -> aq ..
best time ni..mcm2 aktiviti kami buat..kayak,jalan2 kat pesisiran pantai..yg x thn tu.mlm jumaat tu
aku kena belakon jadi JENAZAH..depa kata seram gila time tu..
ampa bayangkanlah prsaan aku time tu yg tukang jadi ni..omg!


Time bersama ustaz azhar..time ni kat hostel.Bagus imam muda ni..x sombong,bak kata orang
mesra alam...hehe.
Malaslah aku nk kenalkan sorang2..x teringat..ramai kot..haha..


yahooo! best time ni.best gila2..geng kelas or SIT buat mkan2..makan? mmg sapa x suka kan.
comel2 je aku tgok kawan2 akuni..'izzul - dalam dok dpan cikgu tu..tpi mata dok usha awek mana ntah..hehe..izul2'..yg tgah tu safwan..peaceee!! yg belakang aku tu mud..ganas x..hati cute tu..
yang hayat tu aku x tahula.dia sakit perut ke apa..=.= ..tgok mcm iqbal..senyum sokmo..hehe 


Science of Information technology member
Comel x bebudak SIT..?? hehe.
Sempoila ampa.MIss u all damn much!,,ngee


Thank sbb luangkan sikit masa layan pic2 nie k..Thabk so much.
ni la last pic for
'Setiap gambar ada ceritanya'
huhu..miss SIT team
by3 ..
Assalamualaikum