Sunday, August 25, 2013

Sedarlah.. #kawan


Assalamualaikum 
Alhamdulilah,selesai kelas untuk harini.
Semakin hari semakin bertambah ilmu didada,insyaallah itu niat sebenar aku datang kelas
Tapi harini,aku akui ,letih rasanya kelas seharian.Munkin tidak sempat untuk menjamah makanan waktu rehat tadi.
Tapi ini bukan yang sebenarnya ingin aku ceritakan.

Adakah penting paras rupa ,bentuk badan dalam persahabatan.
Manusia semua sama,tiada yang sempurna.
Kerana kita semua saling melengkapi 
Itu namanya kawan
Kalau diikutkan hati yang amarah ,ingin saja aku lontarkan apa yang terpendam dihati.
Ya ,mulut masing-masing tapi kita manusia ada perasaan,dan orang yang mereka perkatakan itu 
sahabat aku dan mereka tidak sedar yang siapa sebenarnya dia.Dia yang aku hormati
Gemuk?,Bulat? .Tangan ini seakan ingin saja singgah di muka mereka satu persatu.
Tolonglah ,pandang disudut positif,kelebihan.Bukan hanya semata - mata kekurangan .


#Kawan