Sunday, August 4, 2013

5 August 13 Hati yang berbisik =)



5 August 13
Disaat yg lain sedang dibuai mimpi,cahaya gadget tak lekang menerangi aku yg memakai hood putih.Terasa seakan papa pooh la plk pkai mcm ni..Tapi ini bukan yang aku ingin bualkan.Dah 2 hari aku selsema,memang rimas dalam keadaan mcmni.Ah lantaklah.Raya dah dekat,tapi baju raya x ada tanda nk beli lagi.Entahla,tak terasa bahang raya untuk tahun ni,munkin atas byk sebab.Kalau aku beli baju melayu,nak colour apa?
Putih,silver,biru,oren,unggu,cyan smua dah ada..
Bagi aku tak kisah kalau tak ada baju tshir ,sluar jean smua tu sbb tok pernah pesan dlu.
Hari raya hari yg mulia,kita kenala pakai baju melayu baru.
Kuning aq x mnat,yg trlintas dalam fikiran skrg just wrna hijau,merah,hitam ..tuje
Nak turun ke pekan pun x da transport
Kalaulah si panda jr ada masa ni kan senang.

Lupa plak,masjid kg pun tak siap lagi.tak merasa smbyg dkt masjid la tahun ni,


Sebenanya aku nak sangat benda yg gantung dekat tengkok tu,boleh jugak shoot2 masa raya,tapi aku kena terima hakikat,aku tak mampu lagi nak rasa ada tu.
Orang kata ukur baju dekat badan sendri kan =)
Dan kalau suatu hari nanti apa yg aku nak aku dapat miliki
There will be cuti2 malaysia.
Aku dah survey tmpt2 yg best utk shoot
1.perkampungan nelayan ,perlis
2.pankor
3.bukit tinggi
4.kuala selangor,dekat umh kakak ipar ( best,tepi pantai)
5.cherating
6.mestila kg tok..hehe

Setiap doa aku mohon agar aku dapat apa yang aku inginkan
Ya,doa untuk sahabat tak pernah lekang,agar dimurahkan rzki dia,kuat tmpuhi liku2 kehidupan.
Sebab apa?

Sebab kita
#kawan =)