Wednesday, August 28, 2013

Terima Kasih...


Sedar atau tidak kaki ini masih berdiri disini
munkin tidak segah yang lain
tapi kalau bukan sebab dia 
munkin aku bukan lagi disini
Disaat hilang arah sebuah kehidupan
Kisah hidupnya menjadi sebuah suntingan
untuk dititiskan ke dalam semangat yang hilang
agar bukan lagi menjadi kehilangan
Paras rupa bukan ukuran
Keperibadiannya yang membuka mata ini untuk melihat dari sudut yang lain
Dia yang bernama kawan
Munkin persahabatan kita masih setahun jagung
tapi moga ia kekal selamanya
Atas nama persahabatan aku akan cuba ada disaat kau perlukan
Kau kuat dan tabah ,dan munkin lebih tabah dari aku
Aku munkin sudah kehilangan insan yang aku sayang,dan kawan karib yang telah pergi buat selamanya
dan Dia kehilangan seorang ayah yang tiada pegantinya
Dua kehilangan yang berbeza tapi munkin kesedihan sedikit sebanyak mengajar kita
Erti dewasa

#KauAkuKawan