Tuesday, August 6, 2013

Untuk hari ini ...


Assalamualikum dan happy iftar blogger
Ramadan kian berpenghujung dan Alhamdulilah syawal bakal tiba
Kemarin,dapat juga beli baju raya,pusing punya pusing dapat juga yang berkenan dihati,Yang bestnya,kakak suruh beli warna hitam,tya abang cakap warna merah,malas nak pening2,terus beli dua2.
Aku tahu ramadan kali ini munkin tak semeriah ramadan yang lalu tapi macam mana pun hari yang mulia kita kena juga sambut.Kemarin ,alang2 kat pekan pergila melawat panda jr.Hmm.nampak gaya tak beraya sama2 la kali ni.Organ dalam perlu dihantar ke penang.Dekat sini tak ada pakar yang boleh buat.
Duhai hati bersabarlah

Bangun2 je dari tidur tadi tgok ada notification.Nuem cakap nak datang.Dah lama tak jumpa kawan aku sorangni.Antara kawan yang terbaik aku ada.Walaupun dia anak orang kaya,hidup dalam rumah banglo,kereta dua tiga bijik tapi tak pernah berlgak.Sudi datang ke pondok tempat aku dan sekeluarga berteduhni =) 
Alhamdulilah dapat kenal dengan yang tak membezakan darjat

Plan tadi nak bawa nuem ke lata mengkuang utk shoot,tapi sayang sampaija kat situ hujan pulak,Bukan rezeki .
Wahh,nuem pakai toyota vios,colour putih plak tu..aumm,geramnya tgok.Rezeki dia. =)

Cukupla untuk kali ni.
Hanya berkongsi
Aku bukan penulis