Thursday, October 3, 2013

Bila malam penghulu hari tiba...rasa itu akan hadir..


Malam penghulu hari sebegini hati mua terasa hiba
Kenangan kekal sebagai kenangan
Bila hati mula rapuh air mata menjadi sahabat yang baik
Sudah lama air mata ini tidak mengalir
Tapi semalam,ia kembali menitits di pipi.
Aku tergamam dengan berita itu
Aku takut,takut aku kehilangan seorang lagi yg aku sayang,
Cukuplah kehilangan seorang yg aq cinta dan sahabat yg aku kasihi buat selama-lamanya.
Kaki ini makin lemah melangkah
Dan jika tiba masa waktu untuk aku pula yang pergi
Munkin aku boleh pergi dengan mengukir senyuman semula,
Hadirnya seorang sahabat 
Dimana kisahnya yang tak dapat dikarang oleh mana - mana penulis
Seorang anak nelayan
Persahabatan ?
Cinta?
Untuk cinta .. hati ni dah pergi selamanya bersma dia 
Yang tinggal hanya erti persahabatan
Persahabatan dunia akhirat