Sunday, May 5, 2013

Sekadar berkongsi ^^

Salam dan selamat pagi ..hehe
..pru13 dah pun lepas.Kita terima la dengan seadanya sebab itu suara rakyat kan.Apa yang panda nak berkongsi untuk kali ini,Panda rasa panda dah boleh terima yang kisah panda dengan mereka berdua memang ditakdirkan bersama.Satu kisah mengenai persahatan yang tidak kemana dan sebuah kisah cinta.Munkin itu kisah cinta monyet zaman muda mudi dulu.

Panda pun tak pasti hari dah cuti yang keberapa.Siang tidur malam dah macam batman panda ni.hehe.Apa nak buat,hujan ja bila siang .
Ramai yang bertanya kenapa panda suka sangat berkawan dengan ramai orang.
Kenapa?
Panda cakaplah
persahabatan ini tak sama mcm hubungan yang lain.Bila kita bersahabatni tak kira macam mana pun kita bergaduh,bila surutnya darah amarah tu kita akan berbaik semula.Tapi cubalah memilih kawan yang terbaik.Tak salah memilih ,sebab sebenarnya kawan ni boleh mempengaruhi siapa diri kita.Jika tanya macam  mana panda pilih kawan.
Panda senang ja,budi bicara,niat berkawan tu yang penting,panda tak kisah kawan panda macam mana,tak sempurnaka ,tak pandai ka,gemuk,kurus...semua tu tolak tepi.Sebab semua tu tak memaparkan siapa seorang sahabat itu sebenarnya .Jangan disebabkan rupa fizikal seseorang itu kita segan untuk berkawan.
Ingatlah kita semua tidak sempurna
^^